בים מצאתי את השקט שלי בים אני מרגיש שייך בים אני צרגיש בבית זה התחיל בגלישת גלים צלילות מכלים ובגדול הידיעה שכל עוד אשאר קרוב לים הזרימה והשלווה בחיי ישמרו ההרגשה של המלח והכחול שעוטף אותך והתחושות שרק מתחת למים אפשר לחוש הרצון שלי בחיים לחשוף ולהעביר הלאה מה שהים נתן לי והטיפול שהוא יכול לתת התחלתי את דרכי בהדרכות של צלילות מכלים וטיפולים במים ועם השנים והחיבור שלי לעולם היוגה והנשימות והחיבור שלי לפשטות של ההרפיה למים והעמקה לתחושות שבגוף הרצון שלי להדריך צלילה חופשית התעצם כי הכל התחבר לי עבודה אישית מול כל אחד ולבחון את התחושות שלנו ואת המגבלות וקשיים שכל אחד מאיתנו מתמודד איתם ולפענח יחד את הדרכים לשחרר ולהרפות ולהגדיל את הזרימה במים ובחיים
תמיד שמח לפגוש ולהכיר אנשים חדשים שמחוברים לים ורוצים להעצים את החיבור לים לשחרר ולרפא את עצמם בכחול הגדול